Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 8. oktober 2011

Tablet - smart, smart og super smart

Lang tid siden og i mit sidste fik jeg uploadet det forkerte billede, så det kan da snart ikke blive mere pinligt. ivet kører i fuldt gear i øjeblikket. Var faktiske meget kreativ sidst weekend, men fik slet ikke taget billeder af svigermors nye kollektion af kjoler.

Nå men i denne weekend har vi fået slppet lidt af og vi har det mest klar til den ældstes fødselsdag i morgen, han fylder 14, der er lige før det kan give en krise.

Men jeg har fået mig en ny maskine, som jeg lige er ved at afprøve en tablet samsung 10.1 - og den er da smart. Ikke noget med at sidde og fedte rundt på mobilen -nope man er online, på nettet, kan se tv, kan være på fb og sidde og nørde rundt på nettet, kan låne online bøger på bib osv. Lige nu er jeg ved at teste hvor god den er til at blogge fra med det lille blogger program, som ikke dur særlig godt på min htc wildfire:-)  eneste minus er, at der ikke er en stavekontrol som fanger alle de glemte bogstaver:-)

Jeg har ikke så mange billeder i denne dims sa I må lige nøjes med Mies og min prøve tidligere i dag - for lige nu sidder jeg alt for sent i min seng i mørke og aprøver min nye vidunder.

God søndag til alle
Millelouise


Ingen kommentarer:

Send en kommentar