Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 19. september 2011

Pakke fra Camilla : ) - Undskyld til Julie

Jeg har fået rodet lidt rundt i mine ting - og derfor for er der en stor undskyldning til Julie, jeg modtog en pakke fra og bloggede, at det var fra Camilla og det er ikke særlig pænt, men blev glad for pakken, som jeg skrev i sidste indlæg : )

Men i sidste uge modtog jeg denne dejlige gave fra Camilla og se lige hvilke ting: Faktisk er strømperne taget i brug - jeg elsker hjemmestrikke strømper og går faktisk ikke med andet - det jeg blev helt høj - Og der var både stof, garn, bånd, strygemærke - en kær gris - skønne kort - Te - SÅ mange mange tak

Tænker, at det var sidste uges valg, som har gjort udslaget vedr. "navnebytteri" på den fine pakke fra Julie - men VALGET endte jo godt. Jeg underviser jo i samfundsfag, så de sidste uger har jeg været mere rundt på mange nyhedsmedierne og forskellige politiske blogs - så i weekenden nægtede min musearm at åbne computeren - men har faktisk været vældig produktiv - billeder er der kun lidt af - men lidt har vel også ret : )

Jeg er gået i gang med det årlige hue-produktion - mønsteret er en selvdigter. Jeg synes det sidder godt - og den er også blevet syet i flere forskellige tøsefarver, men ingen billeder.
Jeg har også syet efter Ottobre´s gratismønster på nettet og den sidder også rigtig godt - men jeg skal lige havde forstørret mønsteret - for jeg har syet den største størrelse, og den kan Mie kun lige passe - men nægter at gå med denne drengede model !!
Den eneste grund til, at jeg når at blogge her til aften er, at Jeppe skulle havde gemt nogle billeder, som han og en ven har taget med vores kamera - Billeder skulle lige over på et USB-stik til skole brug i morgen - De har åbenbart om "døre" - se lige ; )

Forsat god aften derude i blog-land - nu står den vist på det sidste forberedelse til i morgen.

Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar