Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 12. september 2011

En skøn pakke

Kunne egentlig skrive en hel roman om, hvordan der er at være hverdags ramt på godt og ond - og hvordan man bare ikke når, det man gerne vil nå - men for over en uge siden modtog jeg denne dejlige pakke og det var ligefør at jeg ikke nåede at tage det et billede førend de fine ting var taget i brug

Men Camilla må kender mig godt - jeg elsker stof, strikkede sokker, som er en del af min identitet : ) - bånd, garn, spænde med kitty, strygemærke og dejlig te, som var blevet drukket, da billedet blev taget.
Jeg lader billede stå for sig selv - jeg har nåede lige at være lidt kreativ her i weekenden - fik syet to dukkebleer af stofresterog fik gennemgået alle min mønstre og konstaterede, at mit elefandthuemønster var pist væk, men det godt var, at alle mine mønstre kom i plastiklommer - hvilket er stort herhjemme.

forsat god regnaften
Millelouise

5 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre ting. Og hjemmestrikkede sokker, hurra !!

    SvarSlet
  2. Dejlige ting du har fået, håber du trods hverdagstravlhed for tid til at hygge med stof og garn:)

    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Skønt du kunne/kan lide pakken :D Kan se du har skrevet den er fra camilla, men den er nu fra mig :D
    Vh julie

    SvarSlet
  4. Ja, den er ikke fra mig. Jeg har først fået sendt i dag, og så hurtige er postdanmark vist alligevel ikke:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  5. Det er da godt i selv kan regne fejlene ud - men er super glad for pakken og Camillas pakke er vel modtaget. Det er vist godt at valget er overstået - (underviser i samfundsfag;) )

    Millelouise

    SvarSlet