Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 24. oktober 2011

Retro-vest og skønne bukser

Trods efterårsferien hektiske aktivitet, så blev der lidt tid til at sy - jeg fik atter syet nogle vinterhuer - super fine og funktionelle. De to store huer er syet af fleece og jersey, men den helt lille er i et enkelt lag fleece.
Huerne er til min kusines børn, så nu håber jeg bare, at de kan passe dem.

Jeg fik også syet den fedeste vest - af brunt fløjl som er foret med det fedeste svampestof - Men min søde pige konstaterede, at hun på ingen måde er til svampe - hm hm hm hm
også lige bagfra
Men jeg havde jo faktisk også klippe et par bukser til barnet, som jeg havde forstillet mig skulle applikeres med samme stof - men nope - hun ville have det her skønne hvalstof i stedet for - findes her hos modestoffer. Stoffet har ligget næsten en hel måned - kan godt mærke, at jeg ikke får syet så meget, når hverdagen kører på højtryk.
 Beklager hvis lapperne allerede ser beskidte ud - men bukserne er blevet ynglings bukser, fordi det IKKE er posebukser og den lille dame bestemte også selv, at benene skulle sluttes af med rib - jeg havde nok valgt noget andet. Mønsteret er faktisk et modificeret ottobre-mønster af en drengebuks

Uha jeg synes det er skønt endelig at kunne blogge igen med lidt selvgjorte sager - men selv om jeg ikke har været særlige meget blogaktiv - så har jeg stor glæde af, at følge jeres blogs på min telefon, når der ikke lige er en computer i nærheden.

god aften til alle derude
Millelousie

2 kommentarer:

  1. Dejlige huer! Jeg skal også igang, har købt stof til dem:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle fine ting(:
    Kan specielt godt lide bukserne.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet