Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 9. oktober 2011

Så dukkede mit kamera op : )

Det var en gang for lang tid siden, hvor jeg deltog i en fin hyggelig pakkeleg - men hver gang jeg skulle skrive om de små skønne pakker, så var der hele tiden noget der drillede - måske forbi man havde fortravlt

Men endelig har jeg gået tømt mit Kamera og endelig fik jeg fat i det billede, som jeg har taget af den finde gave som jeg har modtaget fra Camilla -
Som I kan se skønne skønne sager - især den fine nålepude er jeg bare så glad for, fordi jeg tit at kikket på dem på nettet og tit tænkt, at jeg bare sådan måtte eje en sådan.

Nogle kender man godt andre Ikke - jeg er så heldig at kende denne kvinde - og jeg var så heldig at hun gerne ville sende noget "valg guf" til mig - i forbindelses med det kære valg - men ak ak - den dumme dumme post - det blev misundelige - fordi pakke havde været åben og synet, der mødte mig var dette


Det er bare ikke ok - men tak tak for pakken - synes det er skønt, at vi kan hjælpe hinanden.

Det har egentlig været en begivenhedsrig dag i dag - den ældste er blevet 14 år og jeg sidder lige og bliver lidt nostalgisk - vi boede i Aalborg - i en lejelighed på 45 m2 og vi boede så tæt på Sygehus Nord, at jeg kunne gå derhen med veer ; ) - Men han blev fejret i dag - fik gode gaver - men det bedste var nok maden - som bestod af  hjemmebagte boller, hjemmelavet æblekage, lagkage og til gå-hjem mad - var der en stor gryde med hjemmelavet tomatsuppe - alt i alt en rigtig god dag
I men jeg sidder og vil have tid til at skrive på min blog - så hygger drengene på deres værelser - Mie er heldigvis faldet i søvn. Så nu er det tid til forberedelse af undervisning til i morgen, herefter står den på tasketjek til i morgen - heldigvis er der ingen der har lektier for - der er sundshedsuge på skolen - og lige om lidt er det uge 42 - en milepæl herhjemme, det er ferie og vi glæder os.

god aften derude i blogland - og skriv lige, hvis der er en derude, som mangler en medhjælper til julemarkedet  - når ikke selv at sy så meget, men vil meget gerne hjæple til i en bod hos en af jer : )

Millelouise - som har fået ryddet op på sit sybord og klippet bukser til Mie : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar