Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 22. oktober 2011

marked i Aarhus

Var lige en lille tur på bagagerumsmarked i Aarhus i dag, der var godt nok mange fede retroting -så jeg var lidt træt af, at jeg ikke havde mit kamera med. Jeg så en fin stand med mange fede hjemmesyede gode sager til søde børn. Jeg fik en lille hyggesnark og det viste sig, at stadejeren lige havde oprettet en blog, men slet ikke havde en eneste læser - men er du nysgerrig så kik forbi http://fasterfie.blogspot.com/

Vi er pt i Aarhus i går havde Jeppe fødselsdag og vi nyder det sidste af ferien og jeg glæder mig til at vise, hvad jeg alligevel har fået lavet af kreativiteter selvom vi har været land og rige rundt i denne ferie. 

forsat god lørdag til alle derude i blogland
Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar