Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 22. januar 2012

Starter nyt liv - 2012 med bondegård og sommerbaby

Det har været så stille her på bloggen de sidste mange måneder - ja faktisk siden oktober - det er da helt vild. Jeg har været ramt af virkeligeheden og tiden til bloggen er blevet ned prioriteret.

I slutningen af oktober var jeg så træt, at jeg ikke orkede andet end at gå på arbejde og bare være til. Men I slutningen af oktober dukkede årsagen op til denne intense træthed, som slog benene væk under mig. Det er en lille spire i min mave, som slugte al min energi, at jeg kun orkede det mest nødvendige - og min næse kunne slet ikke holde lugten af stof ud!!! - heldigvis er det ikke sådan mere.

Gravid med nummer fire, som på ingen måde er planlagt skulle lige bearbejdes - nok mest fordi det igen igen bliver en efternøgler - vi har jo ligesom Mie, som er det - og hun fylder jo 5 år til sommer.

November var en tåget og travl måned - hvor det mest bare var kampen for at overleve trætheden, mens jeg også var bekymret for livet af den lille spire.

December - hyggemåned med nisser og julehygge - det blev også en måned, som endte anderledes end forventet - pludselig blev vores hus solgt, som vi har længe har haft til salg - heldigt - fordi vi har ligesom kun tre børneværelser. Og det nye bosted er blevet fundet - et skønt lille landsted, hvor der bliver plads til drengenes heste og til alle mine sy-ting. Det bliver så godt.

Januar - der er blevet pakket og sorteret og pakket og og ........... Det er i denne uge vi skal flytte og vi glæder os rigtig meget til at få det overstået - her i huset er der på ingen hygge mere - papkasser er ikke så inspirerende.

Jeg synes lige, at jeg ville skrive lidt på min blog inden vi flytter og jeg ser frem til, at mit kreative-gen bliver aktiveret og ikke andet, så  når jeg går på barsel.

4 kommentarer:

  1. Tillykke med både bebs, salg af hus og køb af det helt rigtige sted for jer :)

    Det lyder til at 2012 bliver et spændende år for jer :)

    Jeg glæder mig til at se mere til dig, når der er kommet lidt mere energi tilbage på kontoen..

    SvarSlet
  2. Tillykke med den kommende familieforøgelse og med boligsalget og flytningen.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med det spirende liv og det kommende liv på landstedet. Det ser smadderhyggeligt ud

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke herfra med den lille spire, hussalg og huskøb. Jeg krydser fingre for at overskuddet snart kommer igen :-)

    Kh Judith

    SvarSlet