Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 3. februar 2012

Morgentur i haven

Så har vi boet i vores vores nye hus knap en uge. Vinteren er blevet kold og er på minus 12 denne skønne fredag morgen.

Jeg blogger fra min mobil, men mine billeder ser altid så sære ud, jeg bruger app'en Blogger og har en HTC wildfire, er der nogen der ved hvorfor?

Spøjst indlæg, jeg kunne ikke uploade i morges, så nu håber jeg det går.

God weekend til alle derude i blogland - jeg håber at jeg når at pakke alle mine kreating ud.




7 kommentarer:

  1. Det skete også for mig i starten, da jeg bloggede fra min mobil. Jeg googlede det intensivt, men kan ikke huske om jeg fandt et svar. Måske satte jeg opløsningen på billederne ned til 6 mp...
    Det korte af det lange er, at jeg nu blogger fra bloggeroid og der har jeg ikke problemer.

    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Tak Camilla - det tror jeg lige jeg vil prøve - dagen i dag byder på minus 17 grader - er det mon Danmark man bor I?

    SvarSlet
  3. Jeg kom bare lige forbi.
    Ja det er blevet vinter. Her var rigtigt koldt til morgen.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  4. skønt, når der lige er nogen der kommer forbi : )

    SvarSlet
  5. Hejsa.

    Jeg har vundet en blog award, som jeg har valgt at give videre til dig :)
    Du kan læse mere om awarden her:
    www.ria-kirstine.blogspot.com

    Jeg håber du vil være med til at give awarden videre.

    Venlig hilsen
    Ria-Kirstine

    SvarSlet
  6. Hej Millelouises,

    Jeg har modtaget en blogaward og sender en videre til dig :)

    Jeg synes, at din blog er rigtigt hyggelig og håber, at flere får øjnene op for den.

    Vh, Karina

    SvarSlet