Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 17. februar 2013

tunika med sjove katte

Vi skulle til fødselsdag i går aftes og mie mente bestemt at vi lige skulle nå at sy en kjole med det ny indkøbte kattestof. Et gammelt mønster, som længe hat været dømt ude kom igen atter frem. Mie var lykkelig og jeg blev også selv fornøjet ved resultatet.


Ellers stå dagen på de kedelige husmoderlige pligter....det er jo mandag i morgen og heldigvis er Anton ved at være oven på.


Mie sidder altid og sysler når jeg syr, i øjeblikket arbejdet hun på en taske, som er pyntet med bambier og tyl. Hun har fået sit eget bord heroppe i syrummet, og mener at alt glimmer og tyl stof er hendes....


God søndag


Smil fra millelouise


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar