Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 11. februar 2013

lidt sytid blev det til...



I denne sene aftentime fik jeg lige syet et sæt funky tøj til yngste mand. Benytter klart at han ikke har en selvstændig mening endnu. Jeg er vild med cykelstoffet og har haft det liggende i flere år. Et af de stykker stof, som jeg ikke kunne nænne at klippe i. Egentlig har Mie og jeg også syet idag, hun er så hård til at sy. Hun syede den fedeste taske til sin gode veninde og jeg nåede slet ikke at få et billede af tasken, inden den blev pakket ind. Glæder mig til i morgen, det for jeg besøg af en veninde, en af de gode, som man set for sjældent. Ellers har dagen været hygsom trods at lille Anton et sat til i snot og øjenbetændelse.

Hyg hyg til jer derude, smil fra millelouise,



Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer: