Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 14. april 2017

Påsken 2017 - de der stoffer - Mit Alfefluff

Egentlig ville jeg rigtig gerne i haven, men med syge børn og koldt vejr, så er der gang i syrummet - fedt at få slagtet lidt af stoflageret, som har en tendens til at vokse, selvom jeg forsøger at begrænse mig. Man er vel lidt afhængig af de skønne stoffer.

Alt andet lige tænker jeg det er serfolsyningstanken, der slår igennem. Synes det er fedt at være produktiv også resultaterne kan bruges til noget fornuftigt. Herhjemme er der nok af børn at sy tøj til og afprøve forskellige modeller - indrømmet jeg synes de rene GOTS certificerede materialer er fantastiske og kan godt lige at tøjet har et personligt præg.


Der er i øjeblikket virkelig gang i sylserierne, det er rigtig mange skønne kvinder, der syr efterhånden skønne sager til børn og voksne - jeg er selv aktiv i forskellige facebookgrupper og på Instagram. Mere om det senere - nu skal der gang i maskinerne og poderne skriger på mad og det laver ikke sig selv. 

Fantastisk Påske til Alle derude : )

smil fra Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar