Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 16. marts 2014

Kender I det?

Jeg har fået en eller anden idé om, at jeg kunne tænke mig at genoplive projekt alfebiksen - en lille biks, hvor jeg kan sælge noget at alle de fede ting jeg får syet.

jeg syr meget blandet - men det har altid et stref af retro-look

Men når man bare er hjemmenørd, så er det ikke altid helt simpelt at få købt og hostet et navn også få det til at fungere lige som man ønsker - jeg synes der går mange timer foran computeren og stadigvæk mange uløste spørgsmål - men mon ikke det ender lykkeligt denne gang.

Vi er faktisk to, der gerne to eller flere der skal sy, strikke eller hækle til den lille biks - og hvis alt får vel, så håber VI at planerne kan realiseret langsomt i løbet af det næste halve år - så her bloggen her vil handle lidt om det, at sy og det at have en familie og arbejde og DET, at man gerne vil noget mere måske noget andet med sin elskede h obby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar