Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 28. juli 2013

Sidste dag en vores fælles ferie

Tre uger med sommervejr, jo vi har mærket, at det har været sommer i år. Den sidste uge har vi været hjemme, og der vi har fået lavet en del og weekenden har stået på hygge. 

Igår var vi en tur i lintrup i dyreparken, et hyggeligt lille sted, dog ingen billeder, da min telefon var løbet tør for strøm. 

Mine kyllinger er blevet så store, at de har fået mulighed for at komme ud og blive fritgående, men ak ak verdenen er så farlig. 
Efter aftensmaden, hvor vi fortærede en helstegt kylling fra grillen, stod den på ridning. Anton synes det et så spændende, så længe leve selen i barnevognen. 
Jeppe på sin pony på vej hen mod Anton
Og det blev også lige til en fælles tur. 
Helt skønt, at vejret ikke var hedt hedt. Mie fik også lige hygget med lille Lucca
Og synes da også lige vi skulle have et billed af dem. Undervejs lykkedes det faktisk at fange Anton forfra, men har sad og kikkede Mie og Jeppe. 

Lige snart venter den hektiske hverdag og man sidder her og nyder kaffen og synes man har nået meget, hygget meget og hverdag synes lang langt væk. Det må alt andet lige betyde at man har fået koblet af på den fede måde. 

God aften Millelouise 





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar