Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 13. september 2012

Så skal der gang i bloggen igen....

Også troede man, at når man gik på barsel så ville der lystigt komme gang i ens kreativegen - havde nok lige glemt hvor meget tid små babyer tager af ens tid. Men I forbindelse med Antons dåb bliv manden og jeg velsignet i kirken efter 15 års borgerligt ægteskab - og kjolen har jeg faktisk selv syet. Faktisk var det svært at finde et billed, hvor man kan se den 


I forbindelse med festen kastede jeg mig ud af kage-kunsten med hjælp fra en ny blogger, kik endelig forbi denne nye blog.
resultatet blev faktisk rigtig godt og kagerne var super gode - så nu kan jeg prale af, at jeg både kan lave fondant med pastefarver mv - faktisk er det et stort arbejde at lave sådan nogle kager.

Festen blev holdt hjemme - og det blev en uforglemmelig dag - Anton deltog ikke så meget i festen, men det gjorde vi andre til gengæld.

Ellers går mine dage med barsel og pasning hus, børn og især lille Anton, som snart skal have nyt tøj - så jeg håber snart at han lærer at elske lyden af symaskinen og overlockeren - for det klør efterhånden rigtig meget i mit sy-gen.

hyg hyg derude : )

fra Millelouise

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med såvel dåb som den kirkelige velsignelse. Tag lige et nærbillede af den kjole, for den ser vældig yndig ud :)

    SvarSlet