Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 18. januar 2016

Alba og Alfen´s idé og hoppyværksted

Jeg har har siden denne blogs start brugt begge mine navne, Millelouise og når jeg har syet tøj har jeg også brugt navnet Alfebiksen og de sidste er AlfeFluff, da det ikke er så langt.

Erkender blank, at for det meste for jeg smidt mine ting og tanker på Facebook eller instagram - men jeg har svært med at slippe min blog 100% nok mest fordi, den har en værdi for mig - da den efterhånden har en del år på bagen

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg syr stofbleer og jeg kan se, at det man tidligere kunne finde på slyngebarn - nu er kommet over i forskellige facebookgrupper på godt og ondt. På facebook er der en tendens til, at indlæg og post hurtigt bliver forældede og derfor kan man sidde og skive de samme svar og dele de samme link igen og igen. Men alligevel er det ofte der, jeg sidder og kikker rundt.

Men min passion for syverdenen har også været konstruktivt - Marianne, der syr under navnet Albastuff  er blevet et nyt og dejligt bekendtskab med - vi har gået med mange af de samme og tanker og ideer - og de er at finde her

Vi glæder også til at i kikker forbi


 Smil fra Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar