Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 22. juli 2017

Stofbleer - de moderne af slagsen : )

Nu har jeg snart været i den kære stofbleverden i 10 år og de sidste 5 år har det være på fuldtid minimum med to børn adgangen.

Jeg har haft et hav af stofbleer gennem systemet. Jeg kan godt forstå, hvis der er nogle, der synes at denne verden er totalt uoverskuelig og derfor næsten fravælger at gå i gang.

Det er brand ærgerligt. Der findes forskellige Facebookgrupper, hvor man kan finde råd og vejledning - men desværre findes siden slyngebarn ikke længere - der lå der et hav af gode informationer, der ikke sådan blive væk efter få timer.

 Vi sidder to bloggere - med hver vores blog  - og i ny og næ skriver vi om stofbleer. Men har besluttet - at oprette en fælles blog her.

Mit sidste nye bleindkøb er denne fra Anavy - købt her. Jeg er lidt imponeret over dette tjekkiske mærke af bleer - fordi de minder meget om de hybird fitted, som man typisk køber til brug om natten gennem forskellige Facebookgrupper og til skyhøje priser, fordi de ofte er homemade og meget materiale tunge - syr jo selv bleer her AlfeFluff.


Søndag d. 23/7 åbner der en webshop, så du også kan få fingrene i den lækre ble.  

Vi vil samle blogaktiviteten om vikler og stofbleer er på stofblemor og på IG-profilen, hvor det er @kreakryger og @Millelouises der står for initiativet - men det er planen, at profilen skal gå på om gang, så der kommer en ny stofblemor hver dag - og der vil blive mulighed for at skrive til bloggen også.

Smil fra MilleLoises



Ingen kommentarer:

Send en kommentar