Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

tirsdag den 5. september 2017

Min AlfeShop

Denne her blog har fuldt mig i tykt og tyndt i mange år og har for det meste omhandlet det kreative univers og især har jeg haft fokus på stofbleer og stofbind de sidste par år. Jeg har realiseret drømmen om en butik - en butik med en blog, hvis hovedformål er at udbrede kendskabet til stofbind
Jeg har åbnet en AlfeShop her

På AlfeShop er der allerede stofbind til salg, men der kommer flere mærker på i løbet af september - blandt andet et helt nyt mærke, der er dansk og hedder MilouCare.

Jeg syr stadigvæk skønne og bæredygtige stofbind på min lille systue herude på landet, når tiden byder sig. Stofbind fra AlfeFluff ses her

Jeg glæder mig rigtig meget til, at alle mine de skønne produkter bliver lagt ind i shoppen, og få skrevet flere indlæg på bloggen - fordi det netop er så vigtigt med de der stofbind.

Hvorfor - fordi det er rigtig gode for dig og for miljøet - de moderne stofbind skal på ingen måde sammenlignes med stofbindene fra tidernes morgen og hvad der ellers berettes om, når fordommene kommer frem i lyset.

Smil og rigtig god aften fra MilleLouises