Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 23. juli 2017

Vil du gerne sy stofbind?

Det er altid sjovt at sy stofbind her bind med Trolls og Diddel og synes de blev rigtig fine. Vil du gerne sy bind - er der lidt info her. Du kan også købe et sy-kits her

Jeg syr ofte efter mine egne mønstre - men et fantisk godt sted at finde gratis mønster og vejledning er her LunaWolff

handmade by Millelouise AlfeFluff

Hvis du rigtig gerne vil lære at sy bind, så tjek min pinterest profil, jeg har oprettet en tavle, hvor der findes gratis mønstre og en masse af vejledning. Du klikker blot på ikonet på bloggen.

 Jeg har også selv optaget en lille her om, hvordan man syr stofbind.

God fornøjelse med projekt stofbind.
#stofbind