Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 7. juli 2017

AlfeFluff - de unikke håndlavede stofbind

Det glæder mig, at der er flere og flere der får øjnene op og mod på at prøve de moderne stofbind. Jeg har selv brugt dem i de sidste 8 år, Men når samtalen falder på stofbind, er der rigtig mange mennesker, det tænker – ”hvad – ej det er en joke – det er da mega ulækkert – det mener du ikke seriøst vel.... mm” - det er virkelig synd. OG JO jeg mener det faktisk.


Stofbind – de moderne af slagsen er gode dels for én selv, dels for miljøet, en mindre miljøbelastning ift. Affald især plastik.

De kommende indlæg vil komme til at omhandle stofbind  - har du nogle spørgsmål – så skriv dem her – så kan det være, at netop det spørgsmål bliver det næste indlæg på bloggen.



Men I skal da ikke snydes for de seneste billeder af mine håndsyede stofbind fra min systue, som ligger I det vestlige jylland – helt derude på landet, hvor det er rigtig dejligt at bo. Bindene er syet af økologiske materialer.

Indtil jeg er færdig med mine nye hjemmeside - en hyggelig lille shop - så kan man købe og bestille AlfeFluff´s stofbind herinde i denne Facebookgruppe


Her et natbind på 30 cm - i smukt stof
Fortsat god aften derude.

Smil fra Millelouise